Support

Support

Hostingkompagniet hjælper og assisterer løbende vores kunder med de problemer der måtte opstå, på trods af vores proaktive adfærd. Det er en vigtig del af vores dygtige og engagerede supporteres dagligdag. Vi sætter en ære i, at kunne afhjælpe vores kunder hurtigt, kvalificeret og engageret med de opgaver de ønsker hjælp til. Hvis du har brug for hjælp, så kan du vælge enten at skrive en mail til os eller ringe.


Åbningstider:

Mandag-torsdag: 8:00-16:30. Fredag: 8:00-16:00.

Ring eller skriv til Supporten

Du kan ringe til supporten på telefon: +45 8888 7000 – tast 1.. Kontakt supporten ved at sende en mail til support@hostingkompagniet.dk.

VAGTTELEFON

Udenfor alm. åbningstid på alle hverdage samt i weekender og helligdage kan du benytte vagttelefonen. Telefonen forsøges altid besvaret ved opkald. Såfremt dette ikke sker indtales besked på telefonsvareren. Opkald uden indtalt besked slettes. Der gives besked ved opstart og afslutning af supportsagen. Telefon: +45 8888 7000 – tast 1 BEMÆRK vores særlige vilkår for brug af vagttelefon: Misbrug vil blive faktureret.

Få adgang til support via TeamViewer

Ofte er der behov for at vores dygtige supportere kan få adgang til din computer, her bruger vi TeamViewer som let og enkelt giver adgang. Du kan nedenfor vælge den version der passer til din computer. WindowsLYNC pige Mac LYNC pige